סדנאות – תכנון פרישה ומעברים אחרים

זמן קריאה משוער: 58 שניות

באמת משלמים מס בגימלה?
אני חושש מהפרישה – לא יודע איך לגשת לתכנון הכספים
אבא שלי בקרן פנסיה ותיקה ואני רוצה שיוציא את כל הכסף.

למה בכלל לצאת לעבודה כשהתשלום למטפלת זהה לשכר שלי?
לילד שלי? אקנה מותגים גם אם אצטרך לקחת הלוואה

תכנון פרישה הוא מעבר חיים לא קל הדורש תכנון

אבל כך גם זוגות לקראת לידה (בעיקר ראשונה) או אמהות עובדות לקראת סיום תקופת הלידה.
באופן דומה, מתגרשים או צעירים היוצאים לדרך עצמאית מבית ההורים עומדים בפני התלבטויות לא קלות בהקשר לתכנון תקציב ובניית סדרי עדיפויות.

תכנון הפרישה דורש מיומנות ייחודית, וזאת משום ההצטלבות של מעברים רבים גם יחד: יותר פנאי – רצון וזמן לפעילויות FUN, פחות סיכוי להגדלת השכר, ותכנוני מס או משיכה הייחודיים למוצרים השונים על פני החיים.

הסדנאות, המתוכננות כהרצאות על פני תקופה או הרצאה ארוכה, בהתאם להעדפת המזמינים, מתבססות על ראייה הוליסטית של כלל השיקולים שיש להביא בחשבון, אופן התכנון והתשאול העצמי לגבי ההעדפות.

נוכח הנסיון העשיר שלי, והיקף הידע היישומי והאקדמי כאחד, הראייה רחבה במיוחד ומאפשרת גם תכנון סדנאות לא שגרתיות, כגון בהקשר לתקציב מזון וקיימות, ההיסטוריה של הפנסיה, חשיבות פערי השכר המגדריים בהקשר הפנסיה ועוד.

מעוניינים בפרטים נוספים? להזמין הרצאה? צרו קשר פה

  • אני גורם אובייקטיבי, שאינו מתפרנס ממכירת מוצרי ביטוח או פיננסים.
  • יש לי נסיון אדיר מניהול קולקטיבי הביטוח הגדולים במדינה, בנוסף להשתתפות בצוותי הקמה של יחידות ארגוניות ותהליכים הנוגעים לתרבות פנאי ורווחה ופיננסים.
  • אני מכירה את השכר ומערכות השכר בהיבטי התכנות, האפיון וקביעת המדיניות כך שהראייה שלי היא 360 – מכתיבת התוכנה, דרך בקרות וניהול בפועל ועד קביעת המדיניות.