מיתוג מעסיק (EVP)

זמן קריאה משוער: 38 שניות

גיוס עובדים חדשים לארגון מוערך בכ – 6 חודשי עבודה.
לפיכך החשיבות של שימור עובדים וגיוס העובדים המתאימים לארגון, לא רק במקצועיות אלא גם באופיים והתאמה לצרכיהם.
ארגונים רבים כבר הבינו את חשיבות מיתוג המעסיק ככלי לשימור עובדים או גיוסם ואחת הקטגוריות בתוך נושא מורכב זה הינה הצעת הערך לעובד (employer value proposition).
בעולם התגמול, הצעת הערך לעובד מתבססת על מדיניות התגמול אך לא פחות מכך על ההסברה והתקשור.
המעסיק משקיע משאבים רבים בתכנון המדיניות בעוד שהעובד מסתכל על הנטו. הדרך לגשר בין הדברים היא מתן מידע מפורט אודות סך ההטבות לעובד, ושיפור חווית העובד באמצעים פשוטים יחסית כגון השגת הטבות, קיצור תהליכי דיווח ומימוש זכויות ועוד.

השירותים שניתן לקבל:

  • השגת הטבות לחסכון במוצרים פיננסיים
  • גיבוש תוכנית עבודה לרווחת העובדים
  • הצעת מוצרי בריאות – ביטוח, סקרי מנהלים, סיוע במימון טיפולי שיניים, ליווי במקרה מחלה קשה ועוד
  • סיוע בתקצוב וקביעת סדרי עדיפויות
  • דיווחים שנתיים לעובדים – סיכום שכר והטבות
  • אוריינות פיננסית
  • מוקדי מידע ומימוש זכויות לעובדים בתחום השכר ומשאבי אנוש
כל מעסיק ויתרונותיו הוא, ולכן חשוב לבדל ולייחד את עצמך ביחס לדברים החשובים לך ולעובדים האופטימליים עבורך
Photo by Sarah Pflug from Burst